Keterangan Lanjut Sila Hubungi: Tel 013-4117745 ONLINE BORANG PESANAN PATI MINYAK ZAITUN

HIMPUNAN KHUTBAH HALAL TUBE

Indahnya MLM Hpa yang berlandaskan Syariah..ingatan pada diri ku ini  

Wednesday, March 17, 2010



Apabila kita memperkatakan tentang dunia MLM, kita sebenarnya berbicara mengenai dunia perniagaan tanpa sempadan. Ibarat kita mengembara dalam sebuah padang pasir yang gersang tanpa haluan sempadan. Yang memisahkan hanyalah pusaran debu-debu pasir yang berterbangan.

Cantiknya MLM HPA kerana ia berlandaskan konsep SYARIAH. Konsep ini membawa erti bahawa kita perlu berniaga dalam suasana penuh MAHABBAH (Kasih Sayang), TULUS, TELUS dan IKHLAS ke arah satu tujuan untuk mencapai REDHA ILLAHI. Justeru dalam melebarkan jaringan dan rangkaian, tidak timbul had dan sempadan penajaan. Kita bebas menaja sesiapa sahaja, di mana sahaja tanpa mengira warna kulit dan apa jua fahaman perniagaan yang dianuti.

Sifat KETERBUKAAN ini akan memberi jalan dan laluan kepada kita untuk terus berjuang dan berjaya. Oleh yang demikian penganjuran program atas nama HPA tidak terhad kepada batas sempadan. Ia terbuka kepada sesiapa sahaja yang rajin berusaha dan nampak jalan dan medan yang terbentang luas di hadapan.

Sesungguhnya setiap program HPA yang dibuat atas nama ISLAM adalah terbuka kepada semua ahli. Tidak ada had dan tidak ada slogan
"INI ORANG AKU, ITU ORANG KAMU", atauPROGRAM INI UNTUK ORANG AKU, ORANG KAMU TIDAK LAKU" sekiranya pemimpin faham dan sefaham akan makna sebenar sebuah perjuangan bersama HPA.

Jika sudah terukir sebagai pemimpin, tetapi masih lagi ada sifat KEAKUAN, bermakna anda termasuk dalam senarai pemimpin yang HPA "TERSILAP PILIH".....

Renung-renungkanlah.....................

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


 

Design Sobhi Hassan@ Copyright sobhishpa09