Keterangan Lanjut Sila Hubungi: Tel 013-4117745 ONLINE BORANG PESANAN PATI MINYAK ZAITUN

HIMPUNAN KHUTBAH HALAL TUBE

TERAPI AIR....TERAPI AIR...TERAPI AIR...  

Wednesday, January 13, 2010




Terapi Air - Aneh Tetapi Nyata

Hanya meminum air putih yang bersih, higienis, bebas pencemaran dan asli, dengan cara yang tepat maka penyakit-penyakit di bawah ini dapat disembuhkan. Anda tidak akan percaya sebelum melakukannya. Marilah kita lihat senarai penyakit yang dapat disembuhkan oleh terapi ini:

1. Sakit kepala

2. Darah tinggi

3. Kurang darah

4. Rematik

5. Lumpuh

6. Kegemukan

7. Radang pernafasan

8. Radang selaput lender

9. Batuk

10. Mabuk, pusing, gamang

11. Ganngguan buah pinggang

12. Asma

13. Bronkitis

14. TBC paru-paru

15. Radang otak

16. Batu ginjal

17. Penyakit saluran kencing

18. Ambeien

19. Cirit-birit

20. Kelebihan asam urat

21. Disentri

22. Sembelit

23. Hosthortobics

24. Kencing manis

25. Penyakit mata

26. Radang tenggorokan

27. Leukimia

28. Haid tidak teratur

29. Kanser peranakan

30. Kanser payudara

31. Pendarahan mata, mata merah

Bagaimana air minuman bekerja?

Minuman air minuman dengan cara yang tepat dapat memurnikan tubuh dengan sempurna. Hal itu membuat usus berkerja dengan lebih efektif untuk membentuk darah baru, dalam istilah medis dikenali sebagai aematopaises. Bahawa mucosalfold pada usus besar dan usus kecil diaktifkan oleh cara ini, merupakan fakta tak terbantah, seperti teori yang menyatakan bahawa darah segar diproduksi oleh mucousalfold ini.

Bila usus bersih, maka gizi makanan yang dimakan beberapa kali dalam sehari akan diserap dan dengan kerja mucousalfold, maka gizi makanan itu diubah menjadi darah baru.

Darah merupakan hal paling penting dalam menyembuhkan serta memelihara kesihatan, dan kerana itu air hendaknya dikonsumsi dengan teratur.

Bagaimana melakukan terapi air ini?

  1. Pagi hari ketika anda baru bangun tidur (bahkan sebelum anda mengosok gigi terlebih dahulu) minumlah 1.5 liter air, iaitu 5 hingga 6 gelas. Lebih baik air disukat terlebih dahulu sebanyak 1.5 liter.
  2. Sangat penting untuk diketahui bahawa jangan minum atau makan apa pun satu jam sebelum dan sesudah minum 1.5 liter air ini.
  3. Juga telah diteliti dengan seksama bahawa tidak boleh minum minuman beralkohol atau bergas pada malam sebelumnya.
  4. Apakah mungkin minum 1.5 liter air sekaligus? Untuk permulaan, mungkin anda akan merasa sulit meminum 1.5 liter air sekaligus, tapi lambat laun akan terbiasa juga. Sebagai awal latihan, anda boleh minum 4 gelas dahulu dan bakinya yang 2 gelas diminum dua minit kemudian. Awalnya anda akan buang air kecil 2 sampai 3 kali dalam satu jam, tetapi setelah beberapa lama akan kembali normal.

Menurut penelitian dan pengalaman, penyakit-penyakit berikut diketahui dapat disembuhkan dengan terapi air ini dalam waktu seperti tertulis dibawah ini:

  • Sembelit – 1 hari
  • Asam urat – 2 hari
  • TBC paru-paru – 3 bulan
  • Tekanan darah/darah tinggi – 4 minggu
  • Kencing manis – 7 hari
  • Kanser – 4 minggu

Catatan:

Disarankan penderita radang/sakit persendiaan dan rematik melaksanakan terapi ini tiga kali sehari, iaitu pagi, tenghari dan malam – satu jam sebelum makan – selama satu minggu. Setelah itu dua kali sehari sampai penyakit sembuh. Kami mohon sangat, cara diatas di ikuti dan dipraktikan dengan seksama.

Tanpa perbelanjaan besar, gunakan anugerah Allah s.w.t. semuga manusia seluruh dunia bahagia dan ceria. Sembuh penyakit dengan izin Maha Kuasa.

Sumber: Prof. S.Perriasamy DIM & D ACC Bohiraj Vedante Maharish Charity Kanta Health and Reserch Centre, India

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


 

Design Sobhi Hassan@ Copyright sobhishpa09