Keterangan Lanjut Sila Hubungi: Tel 013-4117745 ONLINE BORANG PESANAN PATI MINYAK ZAITUN

HIMPUNAN KHUTBAH HALAL TUBE

KETIAK MASAM...??????  

Saturday, September 26, 2009




Ni saya nak cakap kat korang yang ada masalah ketiak berbau (busuk) jer. Yang ketiak korang bau wangi takyahlar buang masa nak baca…. wokey?

Saya ni memang 'TENSION ABISS' kalau duduk…tak kiralah kat sebelah betina atau jantan yang ketiak (aka badan) yang berbau (busuk).

Bayangkanlah kalau korang naik bas ker ‘train’ dan terduduk kat bawah ketiak orang. Dan lagi satu kalau korang ada pasangan yang bermasalah sama….. sure potong stim korang jer kan?

So, kat bawah ni saya nak cakap macam mana korang nak buat/guna deodorant yang bukan saja paling murah tapi paling berkesan di dunia.

Deodorant yang melambak dijual kat kedai tu….. mengarut….. silap-silap haribulan ketiak korang pun bleh lebam dan hitam macam bontot kuali dapur kayu. Sebab dah hitam tu….. makanya ada orang tak cukur bulu ketiak….. takut nampak hitam bile dah cukur…..

Kalau cara semulajadi yang saya ajar ini tak menjadi, korang boleh maki kat saya….. no pobelemo.

Baik begini cara ;

1. Korang kena pergi kedai beli limau nipis (kalau limau purut pun wokey). Yang dah ada pokok kat belakang rumah tu….. lagi bagus 100% jimat.
2. Korang potong dua limau nipis tu guna pisau….. bukan guna gigi.
3. Korang bawak masuk bilik mandi dan bukalah baju. Yang nak bogel tu….. terpulang.
4. Tenyehlar limau tu kat ketiak korang sampai limau tu jadi nipis. Yang tak biasa mungkin rasa tak selesa dan pedih….. tapi kena tahan jer lar sikit.
5. Bahagian yang kena tenyeh tu akan jadi merah-merah dan korang biarkanlah beberapa minit. Paling senang korang gosok gigi lar.
6. Lepas tu korang mandi macam biasa….. dan yang nak pakai sabun shokubutsu tu pakai jer la.
7. Lepas mandi keringkanlah badan korang macam biasa.
8. Korang pergi depan cermin dan luruskan dua-dua tangan ke atas, lepas tu ciumlah ketiak korang. Sure baunya menyelerakan ops menyegarkan.
9. Amalkan seminggu 2 kali wokey, dan bagi yang memang species berbau tu kenalah tiap-tiap hari hingga hilang bau.


Sekian.

Cara ni bukan setakat kat ketiak, tapi mana-mana bahagian badan pun bleh, takder haram pun. Bagi ketiak korang yang dah lebam dan hitam tu, kenalah tambah kapur sirih secukup rasa masa tenyeh limau nipis tu….. tapi take time gak dia nak cerah.Atau tak yah susah susah pegi kat cawangan HPA dapatkan pewangi ketiak baru RADIX nama nye..Wokey...banyak menefaat nya untuk ketiak2 anda....

Selamat mencuba....RADIX PEWANGI KETIAK ANDA...(iklan baru)

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 ulasan: to “ KETIAK MASAM...??????

 

Design Sobhi Hassan@ Copyright sobhishpa09