Keterangan Lanjut Sila Hubungi: Tel 013-4117745 ONLINE BORANG PESANAN PATI MINYAK ZAITUN

HIMPUNAN KHUTBAH HALAL TUBE

PRA PBC di Hotel Sungai Petani Inn....  

Friday, July 10, 2009


PJS UST. MOHD ZAHIR sedang menyampaiakan ceramah
Program Pra Perkongsian Bijak Cemerlang telah diadakan dengan begitu jayanya pada 9Julai 2009 bertempat di hotel Sg Petani Inn Sungai Petani,Kedah.
Menurut pengarah program”PJS Ust Mohd Zahir,Program ini merupakan program yang
pertama diadakan,ianya diadakan secara percuma dan insyaAllah akan diadakan setiap bulan. Ianyanya bertujuan membantu pengedar-pengedar untuk menyampaikan mesej perjuangan HPA dengan lebih berkesan kepada prospek dan masyarakat yang belum lagi bersama dan memahami perjuangan HPA.
Program dihadiri lebih dari 200 orang hadirin yang rata-ratanya adalah masih belum menjadi ahli HPA. Program sepanjang 2 jam setengah itu diisi dengan ceramah oleh PJS Ust Mohd Zahir yang begitu menarik dan bertenaga serta memukau keseluruhan hadirin. Hadirin didedahkan dengan persoalan kenapakah umat Islam perlu bersama HPA dan mengikuti program PBC. Sebanyak 12 hadiah cabutan bertuah kepada hadirin terpilih turut disediakan kepada hadirin bertuah dan di sampaikan olehPJS Mohd Aseri Hanapiah yang turut sama hadir memberikan sokongan kepada program yang diadakan.
Menurut seorang peserta yang hadir “saudara Abd Rahman Mahmud’ program ini ternyata Berjaya mengubah minda hadirin .Ada di kalangan peserta katanya pada mulanya agak sukar menerima HPA tetapi terus mendaftar untuk mengikuti PBC setelah tamat program pada malam itu.



Diantara para peserta yang hadir

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


 

Design Sobhi Hassan@ Copyright sobhishpa09